5Augusti

Tjoh alla bloggers :D
Finally, säger jag då bara... har letat jeansen sjuukt länge, NU äntligen.
Sitter här med blött halvlockigt hår typ.. halv sovandes?^¨
Syrran skulle ju upp halv åtta för att fara iväg å ta en massa sprutor mot henne "jagvetintevad"... sen kom lillskiten hem igen och gick och la sig hos mig med sin kalla kropp.. buhu.. vad bara å stiga upp å ta sig en dusch.
Förhoppningsvis ska jag träffa Anton en stund och sen drar vi till Frida och käkar tårta.


Förövrigt saknar jag lilla sollefteå, pojkarna och
sommaren som försvan med mitt sommarjobb.. "/
 
Nu ska jag börja göra mig klar :)
Uppdaterar bloggen med lite bilder åså när jag kommer
hem från 16åringen min!<3

KYSSAR!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0