Achman daladildo,

Tjosaaan!
Sitter hos Amanda och väntar på att hon ska käka klart. Fick låna henne nya bärbara dator som har såsjukt sköna knappar att man inte kan släppa den.. Vanligtvis brukar jag tycka det är jobbigt att sitta vid en dator som inte har någon mus, men på den här datorn går det faktiskt riktigt bra xD Dessutom är jag en ljupknapp lovers, och på bärbara datorer brukar knapparna inte vara så "ljupa" som på gamla tangentbord, men på den här är dom typ det ;o eller det känns som det iallfalla.. såja, slutpratat om Amandas nya dator, ;)

Hennes hund älskar iallfalla mig, han ska alltid hålla sig så nära mig som möjligt varje gång jag kommer å hälsar på.
Jag tror jag ska gifta mig med honom någon gång i framtiden xD vi skulle nog blir ett mycket fint par actually :)

Bloggar mer tonight när jag kommer hem.
PUSSARR,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0