Back in business.

Så var man tillbaka i skolbänken igen.. eller det här året fick vi faktiskt inte ens bänkar med lock, vilken besvikelse!! Nu har vi några fula skåp som vi måste skaffa lås till, i hate it.
Dessutom har niorna kommer hit, jag trodde faktiskt att det skulle bli rätt skoj, men dom har några riktigt dryga personer som verkligen förstör stämningen, som ex att byta lösenord på datorerna så man inte kan logga in.. död åt dom.
Ahja, det dom inte tänkt på är att dom kommer bli riktigt jävla hatade om dom fortsätter så här.. så jag tycker egentligen bara synd om dom :]
Frösta skoldagen var helt okey, inte alls så jobbig och dryg som jag trodde att den skulle vara... och jag har kommit på en sak, skolan är faktiskt inte så dum ändå! :) sometimes i like it !!
Idag slutade vi dessutom klockan halv två , chill bill :]
Nu taggar vi fältmätning/astronomi resan nästa vecka då ;D  ska bli riktigt skönt att bara komma bort nån vecka eller så..åså känns det rätt så najjs nu när klassen inte riktigt är sig lik sen förra året.

Nu ska jag kila så Sandra får kolla sin apberget.
pusspåer alla snyggingaarrr<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0