Back to the city.

Det blev stan idag tillsammans med Frida, Amy och Ester :) Mycket trevligt kan jag ju lova er, faasst det hade varit lite roligare om jag hade fått skämma ut amy lite :]
Fixade iallafall en dejt åt Ester idag, så.. jag hoppas hon tar chansen nu.. annars blir jag fanimej besviken på henne.
Köpte lite kläder idag på stan också, lägger in nån bild senare...
Mormor och Morfar är här, och det är bara trevligt kan jag lova ;p ska käka fisk idag.. jag hatar verkligen fisk, men jag har bestämt mig för att börja äta det frånochmedidag.. surströmming och fiskpinnar går väl ann, men that´s it.

Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll eller något tillsammans med Amanda och killarna från tavelsjö xD


























Mina så extremt underbara vänner; Amy, Ester och Frida <3


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0