Barbie girl.

Heeej alla saknade, har alldeles precis varit duktig och städat rummet.. kändes som att det behövdes eftersom mormor och morfar kommer hit imorgon. Synd att Anny ska jobba, annars hade jag gärna velat träffa henne också "/ men det får vänta.
Kvällen spenderades hos Amanda, snackade, satt vid datorn och typ lyssnade på abba och aqua, hah xD det är sånt som verkligen bara du och jag kan göra<3 sen tog vi det bara allmänt lugnt sådär.. kändes som vi hade en del att snacka om? Det blir väl kanske så när vi inte är upp i varandra hela dagarna as usual..
Fotningen blev ändrad till nästa helg istället.. är nog lika bra det med tanke på att jag har mormor och morfar här hela helgen, dessutom missar jag min lillebrors födelsedag som är nu på Måndag.. känns lite småtaskigt faktiskt, men jag har lovat honom att han ska få sin present på Söndagkväll istället :)

Hm, jag hade faktiskt tänkt att börja göra mig klar nu och åtminstone försöka att somna tidigt så jag orkar med helgen :) Den blir nog förhoppningsvis riktigt najjss ;)
PUSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0