"barnensdag"

Det så kallade barnensdag sööööögju.. Fast namnet barnens dag passa ju iallafall eftersom att dom stängde klockan tio? ;o HALLÅ? Förra året var det öppet fram tills klockan ett på natten.
Som tur var hann jag och Frida inte köpa några biljetter av Alex, så hundringen ligger kvar i min ficka :]
Drog iallafall hem till Frida tillsammans med Michaela, Jerry och Fralle en stund :) Såg tv, myste, snackade osv :)
Jag var så fruktansvärt trött att jag nästan blev lite osocial där ett tag, kan ni tänka er? (a)
Så.. nu.. för att vara riktigt jävla pigg imrn så ska duktigt lilla jag gå och sova :]
Jag la in lite bilder från helgen på bilddagboken !!
Det kommer fler såfort jag fått michaela att skicka såå ;)

Puss och Godnatt på er,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0