Be cool.

Sitter och lyssnar på Carrie Underwood, and i love her !!
Speciellt "Before he cheats" , aaah! :)
Kom just å tänka på att jag ska se Björn Gustavsson med Frida om bara några månader!!!! Börjar kännas som han är helt out right now.. but i long for it !! Jag lär ju inte vara direkt missnöjd iallafall.

Imorgon fyller min kära syster 13år, och gissa vem som får ha turen att sova med hon i natt då? (A) Yes, you are right :) JAG!!! hah, xD får väl se om jag tycker hon växer något inatt !!
Så, det blir till att kliva upp klockan sju imrn och sjunga för henne eftersom att både mamma och pappa jobbar.. :) Sen kommer folket hit och käkar marrängsvisch (eller hur det nu stavas, whatever..) , bara mys kan jag lova er :)
I promise you guys, hon kommer vara skitnöjd efter morgondagen, trots att vädret kommer bli som det blir..

Guså jag tjatar om vädret hit och dit... men jag är faktiskt riktigt jävla less på att det alltid ska vara en massa regn.. jag vill faktiskt ha sommar med sol? ;o och det tror jag inte jag är ensam? RIGHT?

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0