blixtar och dunder

Antar att jag inte ska förvänta mig nå mer sol i "sommar", åh vad less jag blir på det här vädret. Man blir bara deprimerad och orkar inte göra något.
Sitter hos Amanda och väntar på att hon ska städa klart sitt rum, åh så jag älskar hennes tangentbord!!! Det är ett såntdär lite äldre med ljupa knappar som klickar sådär härligt när man trycker ner dom. Rånajs! :)
Birk (Amandas hund) ligger med huvudet på mitt knä och gör allt för att jag ska kela lite med honom. Kan ju lova er att man kände sig rätt så välkommen och saknad när det första man mötte när man kom in genom dörren var Birk som kom och gav mig en massa goa pussar :)

Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll med pojkarna, om vi lyckas få hit dom i det här vädret villsäga.
Sen blire till å sova här inatt. Wieeh!

Nu ska jag kila och hjälpa Amanda med rummet så jag kan få lite mat i magen :] Är vråålhungrig.
CYA!<3
Pussarr<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0