City.

Drog till stan tillsammans med Sandra idag efter skolan, där träffade vi min saknad Amü som jag inte träffat på sjuuuukt länge. Lämnade in telefonen på lagning, så... om två veckor får jag tillbaka den.
Jag är supermega sugen på att färga håret idag, men det känns fortfarande som om jag borde vänta eftersom solen förhoppningsvis lär titta fram nån fler gång. Och ja, vill inte att håret ska bli ljust såfort jag färgat det.
Min snälla mamma hade ett presentkort på Iksu spa på en 30min lång ansiktsbehandling, så klockan halv fyra imorgon så sitter jag där :] Wieh! Får se vad för salvor dom kommer kleta på mig xD
Senaste dagen imorgon tror jag, slutar kring tre.. känns drygt, men har vi tur så får vi sluta lite tidigare.

Nu ska jag kika runt lite på nätet å se om jag hittar billigt smink !!
KYSSAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0