cold..

Åh, i natt ska det tydligen vara risk för frost ;o vafaaan är det här, det är ju inte ens september än och redan lika kallt som det brukar vara i November känns det som xD Tur att man har kläder så man slipper frysa.
Syrran har suttit och tjatat på mig hur länge som helst nu på att hon ska få skjuts till grubbe, men aldrig!! Hon får typ alltid skjuts av mig, hon borde lära sig att cykla istället.. ser verkligen framemot då hon skaffar moppe, det tror jag mamma och pappa också gör.
WellWell, väntar på att Frida ska duscha klart så vi kan dra till hennes pappa och se film, hennes pappa är borta så vi har lägenheten för oss själva :) Blir nog mysigt !!
Duktiga lilla jag städade mitt rum idag också, kändes som att enda chansen att hinna var idag eftersom jag och Amanda har jobb imrn på Rosen och sen ska jag packa till klassresan, far imrn kring sju på kvällen.. så bloggen kommer lämnas tills på Fredag, i´m sorry..

Nänu ska jag klä på mig lite kläder hade jag tänkt.
Uppdaterar senare<3
KISSES!


Kommentarer
Postat av: kajsa

uuusch för hösten ;o kan det inte vara riktig sommar ett tag till :)

2008-08-30 @ 22:58:01
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Postat av: Lodell

baara taggat <3



tack för kvällen, bara mys!

2008-08-31 @ 01:44:08
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0