Crazy morning

Vaknade strax före klockan elva då syrran kom in och skulle låna en handväska av mig..
Var ju bara å kliva upp å hjälpa henne och tömma den. And, guess what i found?
122kr bara sådär, ;p satt ganska fint nu kan jag lova, när det snart är syrrans födelsedag och allt :)
Nu när humöret var på topp kändes det faktiskt som en bra anledning att kliva upp och kolla ut genom fönstret och hoppas på att det sku va fint väder. Men vad hade jag egentligen förväntat mig?.. ahja, solen sken lite titt som tätt så jag gick ut och la mig i solen en stund iaf.
Rätt så skönt faktiskt tills dom där riktigt stora molnen började komma.. kändes inte som någon idé att ligga ute och hoppas på att man skulle få lite färg, wellwell, gick in och tog mig en gröt tallrik.. och just när jag skulle sätta mig och äta så ser jag hur jag lagt fram en gaffel och en kniv istället för en sked...^^ hm, tror jag börjar bli lite för tankspridd kanske? Har hänt en massa såna där småsaker varje dag nu^¨ ..

Ringde och snackade med Amanda en stund igår btw, :) riktigt trevligt samtal faktiskt.. har ju varken träffat eller snackat med tjejen på hur länge som helst så det fanns en hel del att snacka om!
Riktigt surt att tjejen sviker mig och ska börja på Midgård nu, försökte muta henne med att hon kunde få skriva hur många sms från min telefon som hon ville om hon sku gå kvar.. men, haha.. vad trodde jag egentligen? Att hon skulle skita i dans pga gratis sms (A) , ahja.. var värt ett försök iaf :)

Nä, nu ska jag kila in i duschen och göra mig klar.
Får se vad som blir av dagen idag, kanske drar ner till stan med lillasyster och Sofia en stund ;p

See you guys<3
KISSES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0