dålig uppdatering.

Jag vet att jag börjar bli allt sämre på att skriva.. i´m sorry. Jag ska se till att skärpa mig!!!
Sitter och lyssnar på när lillebror sjunger singstar, hah xD jag måste ändå medge att det är tuusen gånger roligare att lyssna på han än det är att lyssna på Fanny. Dessutom är han faktiskt riktigt bra. :)
Gårdagen spenderades iallafall tillsammans med Linn, Maria och Fanny sjungandes singstar. Riktigt roligt måste jag få säga :) Sen gick vi ut på promenad en stund också.
På kvällen kom Frida förbi för att sitta barnvakt med mig. Plockade fram en massa popcorn, chips, dipp, godis och läsk. Kändes som att vi åt och åt men ändå fanns det lika mycket kvar när pappa och mamma kom hem.
Åså hade dom köpt en stoor popcorn och en cola till oss xD haha.. som om vi skulle orka proppa i oss det, hah xD
Vi fick lite ångest över allt vi ätit så vi drog ut på en liten "skrikpromenad" , bara så grymt härligt att höja volymen lite och bara släppa loss alla känslor xD try it !!!
Natten spenderades med Frida vid min sida.. <3

Ikväll blir det What - A - Festival , får väl se vem jag drar dit med.

Skriver mer sen,<3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0