day after day..

Hej alla snyggingar :)
Känner mig ovanligt aktiv på blogg just nu faktiskt.. känns som att jag har skrivit en hel del inlägg idag och jag hoppas ni hängt med (åtminstone lite?) (a)
WellWell, som ni säkert märkt har jag fixat en spellista på bloggen, la snabbt in lite musik för att se om den skulle funka bra åså.. den riktigt spellistan kommer nog inom kort :)
Amanda kom förbi en sväng ikväll, vi tog en fika och satt och snackade.. sen satte vi oss och flummade vid datorn xD alltså så mycket som man skrattar med hon är helt obeskrivligt :) I love her <3
Kom just in och sitter typ och huttrar.. det är verkligen sviiiiinkallt ute ;o hösten kom tidigare än väntat.
Imorgon är det skola, mjukstart i hope! Jag ska då inte klaga eftersom jag inte haft en endaste lektion än så länge.
Kollade igenom lite gamla bilder idag och kom på hur mycket jag saknar mitt mörkbruna hår.. så nu funderar på att  fara och köpa färg med syster som också ska färga. Vi båda funderar på att färga mörkbrunt..
Tänkte faktiskt behålla mitt ljusa lite slingiga hår ett tag till när värmen höll i sig eftersom den färgen är lite mer "somrig", men just nu verkar det som om sommaren ändå är borta så det känns lika bra att färga det.
Nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg tills skolan imrn, jag känner mig inte alls taggad just nu.. men det kommer nog kännas bättre imorgon i hope<3
Pusspåer!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0