Don´t forget to remember!

Hej alla snyggingarrr!!
Sitter halvt ihopkrupen, har så jäääävla ont i magen.. känns typ som en såndär luftmage man brukar få om man käkar för mycket tuggummi.. gash..
Kom typ just hem från Helena. Jag och Frida for dit för å snacka å se lite två å bara mysa!
Du ska se, allt löser sig.. det gör det alltid,<3 i promise!

Hittade en ljusslinga som jag köpte i Thailand för typ tre år sen :) Hängde upp den framför min "stora" spegel så den också sku få lite light. Blev faktiskt riktigt bra förutom att jag måste hålla på å dra ut och in elementsladden i vinter, för jag orkar inte lägga en förlängningssladd just DÄR. men ahja, det löser sig nog, i hope :)

Nu ska jag chatta lite med folket på msn, sen blire sängen och förhoppningsvis min kära telefon..
Vi hörs imrn gott folk!<3




Kommentarer
Postat av: Helena

åh, tack för att ni finns här för mig. <3

2008-08-12 @ 23:07:18
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0