Egodag!

Klev just upp hur badet och sitter med ansiktsmask och hårinpackning täckt av en badmössa just nu. Man känner sig ju sådär "lagomt vacker".
Tänkte passa på att  ha en såndär ego dag som jag brukar få för mig att ha lite då och då :) eftersom att vädret är så kasst... Egentligen brukar varken dator eller mobiltelefon ingå, men elektroniken är bra att ha som tidsfördrift.
Så, alla som har mitt nummer får gärna ta fram mobiltelefonerna och smsa mig!
Såfort jag bestämt mig för att ha en "egodag" kommer alltid pappa in med komentaren;
 "Men det låter ju inte som någon skillnad mot för hur dina dagar brukar se ut!"
Ehm, jo.. lite skillnad är det faktiskt?
En egodag är en dag där jag ska göra saker som att göra saker som kroppen mår bra av, skämma bort sig själv lite, och att ha en stressfri dag exempel.

Ojjsan, nu börjar klockan bli mycket!
Nu ska jag in och tabort ansiktsmasken och därefter tvätta bort hårinpackningen :)
CIAO!


Kommentarer
Postat av: liene

sv: OKej:)

2008-08-07 @ 14:43:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: linnea

frågestund,ställ gärna frågor:):):)

2008-08-07 @ 14:48:02
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0