Farfar

Min farfar klagar en hel del över att jag aldrig nämner honom i min blogg så nu tänkte jag faktiskt göra det :)
Rodolfo Luna heter han iallafall, bor i Argentina mitt i pampas tillsammans med sin fru Beatrice. Har ni sett filmen "tomten är far till alla barnen" ?.. just den där titeln påminner lite om min farfar om man gör om den lite.. "Rodolfo är farfar till alla barnen" hah, xD det är nästan så faktiskt :) Han har lyckats skaffa sig Frida som barnbarn nu också.. så är du intresserad av att skaffa en farfar så är det bara att höra av sig :]
Det är riktigt synd att vi bor så långt ifrån varandra.. det gör att vi nästan aldrig kan träffas.. senast jag träffade honom var när han kom till Sverige för 5år sedan. Men vi håller kontakten, via msn :)

Han ville att jag skulle nämna puman som stryker runt hans hus every day.. en ung puma som heter retamosa, jag hoppas han passar sig så han inte blir uppäten :]
Jag hoppas att jag får träffa dig snart farfar, antingen att jag kommer till Argentina eller du hit,<3 för du är verkligen úbersaknad.. först ska jag lära mig lite mer spanska :] vi får ta lite lektioner på msn! :)

PUSSAR!!




 


Kommentarer
Postat av: zahraa

fin blogg design! gjrot den själv ? KRam

2008-08-24 @ 18:15:58
URL: http://zahraajami.blogg.se/
Postat av: Lodell

nämen hur ska du fixa det? eller vem ska fixa? för du lär ju inte kunna köra till ngn som kan fixa det eller? :)



"Rodolfo är farfar till alla barnen" HAHAHA sant så sant :)

2008-08-24 @ 18:30:39
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: RODOLFO

FARFAR DIN HANNA KAN SVENSKA SPRAOKET!!! HAR BOTT I SVERIGE--SVERIGE AER FANTASTISK !!! - NUMERA BOR JAG

I ARGENTINA... MTT I PAMPAS !! pumasrevyr. inte alls

raedd f. det. pumor attackerar alldrig personer. men.... du ska ha respekt och inte stao i vaeg. TILL

DIG HANNA--FANNY--FRIDA EN STOR KRAM. NGN GAONG KOMMER NI TILL ARGENTINA. LOVAR ATT KOMMA MED NYA INLAEGG OCH DAO SAEGER VI......HASTA PRONTO AMIGOS!!!

RODOLFO

OBS-- VILKEN FINT BLOGG DU HAR HANNA!!! DU TYCKER SAMMA SAK SAHRA....ELLER???

2008-08-24 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0