Film i stan.

Tjosan i trosan!
For till stan å sku kolla på filmvisningen.. det sög ju.. det enda som var riktigt bra var nog att vi fick träffa Jennica :]
Åså att Tage var med på film förstås ;o nåådigt paff man blev när man ser tage på storskärmen mitt i stan!!
Var inte så mycket folk heller.. meen haha xD vad hade jag förväntat mig egentligen? Det ösregnade ju precis innan vi for. Ahja, klarade oss undan regnet iaf. Något vi inte klarade oss undan var den där kameragubben som envisades med att stå just framför oss och ta kort... ååh så sur jag blir om jag hamnar i tidningen imorgon.
Kring elva var vi så less att vi drog hem till Frida och "mös" lite. Plockade fram chipps, saft och kakor som satt och mumsade på medan vi såg på tv, "next" .. man kan ju inget annat att skratta när dom där utsatta människorna får ett "next" ;p hahahhaa åååååh så värdelöst egentligen!

Ojjsan, klockan börjar bli mycket.. och jag som ska upp och hjälpa mamma med håret imrn klockan tio!
Sen blire till å sitta barnvakt i typ^¨ sisådär 12 timmar.. aspeppt.
Kring tvåtiden kommer Älex och Frida hit å gör slingor me mig! Skojsiisch!

Pussgodnaattt,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0