FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ojsan, har inte skrivit ett inlägg idag.. sry "/
Imorse hade jag faktiskt tänkt att skriva, men sen hade jag så bråttom till Älex att jag inte hade tid. For till stan och köpte en foundation och kollade ut en brölloppsklänning åt Älex :)
Var på stan i flera timmar å bara frossade bland alla kläder och stuff.. hittade dock ingenting speciellt, tackochlov<3 :)

Då jag kom hem snackade jag till mig å fara på Iksu med papii, (A) for å hämtade Maria i stan och sen drog vi å tränade, badade och bastade.. Ska nog dit imrn med mami i think (A)

FITTA..
Allt suger just nu.. vafan var det där nödvändigt för?
Du har förstört exakt allt, alltalltallt




Nu ligger syster och väntar på mig, hon fick sova här i natt..
 Jag älskar hon!!!
<<<
Du anar inte hur tacksam jag är att få ha dig som syster,<3 du är sååå gaalet mycket mer värd än alla.. Genom livet ska vi vandra,<3




SUUUG vilket cpinlägg det där blev.. förlåt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0