Godnatt!!

Hmf, det blev tvn för min del.. inte helt oväntat kanske? Och frågan är ju hur mycket mer liv det är att sitta där än att sitta vid datorn xD Hursomhelst så hann jag med å ta en snabbsuch också.. hatar att sova när håret är blött så jag ska försöka få det så torrt som det går innan jag går och lägger mig, annars kommer jag vakna med mitt lockiga hår ståendes åt alla håll xD hah ;p

Ojjsan, klockan är vist mycket ;o och jag som skulle satsa på att somna tio ikväll så att jag skulle vara riktigt jävla vaken imorgon då vi ska ha fältmätning xD Well done!! Men det är bra att åtminstone försöka satsa på klockan tio, brukar oftast bli två timmar senare än vad man tänkt sig ändå så, imorgon kanske jag ska satsa på klockan åtta?

GODNATT ALLA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0