Grattis Fanny!!

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Som dom flesta säkert redan förstått fyller Fanny 13 år idag :)
Den lillskiten har fått en ny cykel, minneskort till sin kamera, skor, pengar, chokladhästsko, solglasögon osv.
Hm, jag vill också fylla år juh!!
Sitter på hennes dator nu eftersom mitt internet började lagga så mycket, så bilderna kommer nog inte förns ikväll eller imorgon, i`m sorry. Frida, Maria och Sofia kom iallfall förbi och hon firades med marrängsvisch (vet fortfarande inte hur det stavas) och paket :)
Imorgon börjar skolan, ååhh.. vågar knappt tänka på det! Visst, det känns skitskoj att få träffa några åså, men jag känner mig typ redan skoltrött när jag börjar tänka på alla lektioner, läxor, sena dagar osv.. men, det är sånt man får leva sig in i helt enkelt. Dessutom får vi ju typ 8 nya elever i klassen också, så det blir ju en liten annan klass än vad vi haft tidigare.. det kan bli kul det med i hope^^ Ahja, jag ska försöka göra något possitivt av det här nu, annars kommer det här året bli sämst.


Satt och hade tråkigt och kom på att jag behöver en ny header, så jag satte mig och gjorde en såndär 15minuters :]
Ni får stå ut några dagar till gott folk innan den riktigt headern blir klar. :)
Men i promise you, jag jobbar på det :)


Kommentarer
Postat av: mahanda

vet du, imorn ska vi ha screening hela dagen :S screening = prov, för att se hur vi ligger till kunskapsmässigt.. alltså typ 1 h matte, 1 h engelska + 1h svenska :S lite smådrygt sådär XD



och när ska du lära dig att positivt stavas med ett S? ;) sötis :) jag saknar dig!!!!! kom och hälsa på mig!! eller dra på stan?

2008-08-19 @ 19:58:15
URL: http://latino.blogg.se/
Postat av: Lodell

gryymt snygg header gumman <3 du kan ju!!!



och JA, GRATTIS FANNY LUNA <3

2008-08-19 @ 21:14:35
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: linnea

crazyyyyyy:)

2008-08-19 @ 22:04:15
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0