heeey guys.

Klockan är snart tolv och här sitter jag och typ halvsover.. hm, det här är inte alls likt mig. Kan bero på att min kära syster väckte mig klockan tio i morse.. ush vilken stiiiiiiiil.
Har varit på Iksu med Papii och syster ikväll. Jag och Fanny satt i ångbastun och bubblade lite bubbelbad :D
hah, she makes me happy kan jag lova. Ojojoj så vi har skrattat idag alltså xD 
Imrn drar mamii och papii på bio så då blire till att sitta barnvakt åt lillebror. Får väl se om vi bjuder hem nå folk å se film kanske, brukar ju bli så ibland :]
Försökte få upp mitt draperi idag men det gick åt helvette så nu ser det alldeles dött ut på min dörr eftersom jag drog ner det andra draperiet jag hade där.. åhh, måste få iordning på detdär innan jag avliiiiiiider.
Åh, jag måste vara världens näst tragiska person (näst efter min syrra).. satt och vek ett flygplan av en trasa igår och nu har trasan torkat och jag har fått en konstverk.. Synd bara att det inte flyger lika bra som den är snygg. Jag skulle nog kunna bli ngt inom konst ändå.. Men då gäller det att jag har ett riktigt jävla tråkigt liv, annars fungerar inte min hjärna.
Ååh så mycket struntprat det här inlägget fick innehålla.. förlåt.. men ni är faktiskt inte tvingade att läsa det, inte helt iaf :]
Någon som vet någon bra låt man kan ladda hem btw? SKRIIIIIIIIIIIV!!<3

Nu ska jag snacka lite med syrran om hur vi gör inatt.. hon påstår att hon ska vara jättesnäll osvosv om hon får sova här.. jag vet inte om jag tror henne (A) hm, får se vad jag bestämmer mig för :] Hon är ju rätt söt när hon ligger i sängen och snackar i sömnen.

"Hanna, kan du fota dom där tre"
Jag - Vilka tre?
"Men dom där tre"
Jag - VAAAA?
"men skitsamma"

Pusspåer<3


Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin blogg!

Titta gärna in på min blogg!

2008-08-14 @ 00:09:40
URL: http://claudiagalli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0