Helt dött everywhere.

Åh så less jag är på den här stan just nu, det känns som att ingenting händer, och när det väl gör det så lyckas dom ha två saker samtidigt vilket leder till att hälften av folket befinner sig i stan och hälften inte.. dessutom är jag sjukt besviken på barnens dag som stängde klockan tio både igår och idag ;o Nåå, sluttjatat om det, förlåt.
Min moppe är pajj iaf.. eller pajj och pajj.. jag får inte i nyckeln i hålet. Måste kolla upp med våran granne imrn som är moppeexpert så jag får ordning på den.. Satt riktigt bra nu när jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle in till barnens dag eller stan ikväll.. Började nästan fundera på om moppen råkade höra samtalet som fördes vid middagsbordet då mamma och pappa klagade på hur lite jag rör mig nuförtiden xD jag håller med dom.. jag tar moppen exakt överallt, tror inte jag har cyklat nå många meter i sommar. Såå, egentligen är det bara bra om moppen strejkar lite just nu så jag får upp konditionen nu när det inte blir någon dans för mig..och ja.. du hörde rätt.. ingen dans. Dancehall finns inte så då orkar jag verkligen inte.. but i promise you guys, jag ska se till att börja röra på mig mer.. Åtminstone försöka.


Näeh, nu ska jag fixa iordning lite på bdb och sen blir det sängen för min del :)
CYA!!

 


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-08-24 @ 20:21:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0