Here i am, once again.

Godmorgon!!
Sitter inne på mitt rum som vanligt, men idag är jag faktiskt mer trött än vad jag varit dom andra två dagarna.. somnade inte alls så tidigt igår som jag hade hoppats på.. Min mobil pajjade för andra gången och jag låg och hade ångest typ hela kvällen xD Så, det blir till att fara in till stan och lämna in den... får låna syrrans mobil tills vidare.
Pappa tycker jag borde sälja den eftersom locket pajjar hela tiden, kan det bero på att jag smsar för mycket?^^ Näehmen en mobil ska ju klara av att bli öppnad och stängd..
WellWell, det blir till att ta min kära moped till skolan då.. kom inte och säg att jag är lat eftersom det bara är 300m till skolan, men ska jag till stan direkt efter känns det lika bra att ta med den direkt.

Nu ska jag in och hämta fram garantin, sen sticker jag till min kära skola :)
Cya biatches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0