Holla!!

Heey snyggingaaarr!!!
Jag ber än en gång om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men jag känner att min intresse för datorn börjar lägga sig... är inte alls lika databeroende som jag var tidigare. :)
Och vet ni vad jag tror det kan bero på??? SOLEEEEEEN!!!! Åh så skönt med sol, äntligenäntligenäntligen. Låg ute från klockan elva tills klockan tre och bara pressade med mamii. Var egentligen tänkt att jag och Frida skulle till kassjö och fota pojkarna när dom hoppa med crossen, men jag kände mig verkligen inte alls sugen på det nu när solen äntligen tittat fram.
WellWell !! Gårdagskvällen blev mer än perfekt. Vi hade gårdsfest så ja käkade gohamburgaren innan jag drog iväg med Fanny och Maria till marias mammas kille för att sitta barnvakt åt hans barn,(hm, nu blev det komplicerat). Hursomhelst (A) det jag egentligen ville komma fram till var att jag cyklade dit :o Jag börjar fundera om det inte var första gången på hela sommarlovet jag cyklade på min cykel (A) . Jag skäms nästan för hur lat jag blivitpå sista tiden.. men jag ska skärpa mig!!
Kring halv nio kom Frida och Alex förbi och hämtade upp mig, sen drog vi till Ica där vi träffade Chrille och Simon som vi sedan drog ner till älven med.. vi skulle grilla, men fick inte igång någon eld.. hur mycket vi än försökte.. fanns dessutom ingen ved att elda med, så vi fick hugga ner ett träd istället (A) hah xD
Till slut gav vi upp och jag drog tillbaka till gårdsfesten tillsammans med Frida. Där körde vi igång med gitarrspel och sen blev det partyparty, satte på asskön musik och bara körde gärnet.
På kvällen kom Anton förbi en stund och värmde sig i mitt rum. Kring halv tre for han hem och sku sova.





Dagen idag var bara allmänt slapp, som alla andra söndagar.
Solade och käkade en massa frukt, läste tidningar och umgicks lite med mami. Vad som blir av kvällen har jag ingen aning om.. är rätt så trött så det vore skönt att bara vara hemma och tare lite luugn, i think.

Nu ska jag skruva upp elementet på max innan jag fryser fast här ute.. huvva så kallt det är.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0