HOME!

Borta bra men hemma bäst kan man ju verkligen säga.
Det känns som jag varit borta i flera dagar fastän det bara var igår jag for xD
Är sjuuktjävla sliiten kan jag ju lova er.. blev inte alls mycket sömn inatt, tror jag sov ca två timmar ute i kylan.
På dagen var det en massa aktiviteter, fick bla gå en hinderbana drygt 6m upp i lufen ;o Och gissa vem som hoppade från slänggungan då? ;o jo jag!! alltså gaalet så nervöst... men det var naaaaaajs.
Sen blev det nattorientering, haha xD ändå ruskigt skoj å skrämma alla å hålla påjuh.
Sen bastade vi och busade lite :] satte oss och grillade utanför våran fina träkojja också :)
Somnade kring femtiden utanför brasan tillsammans med Ossian, Sandra, Jonte och Nanny :)

Sådärja, tänkte jag skulle lägga in ett litet smakprov bara :) Ska lägga in bilder så fort jag får tid.. måste skynda mig till Frida nue :)
Ska på barnensdagjuh :] cya guys :)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0