i don´t miss you..

Jag är ledsen att behöva säga det, men jag saknar dig inte så som jag gjorde förut... allting förändrades , och det var din förtjänst. Och det är jag glad för... tack!

Tror ni jag orkade läsa någon tidning eller? hahah.. vad trodde jag egentligen? Kollade på förstasidan sen återgick jag till datorn igen!! Så härmed kan ni börja kalla mig för Hanna datanörden Luna :)
Bilddagboken laggar sataan så det är blogg och apberget som gäller för mig :) Tro det eller ej, men jag har börjat bli mer aktiv på apberget igen.. både possitivt och negativt.
Mitt knä har typ pajjat.. har skitont och kan knappt röra mig. Vad händer med min kropp egentligen? Först ryggen, sen knäet.. gaaaaah.
Blev iaf sjukt glad när jag kollade på schemat och fick se att vi slutar klockan 13.40 imrn, kan det bli mer lyx eller? (A)

Nu ska jag kila in och ta något gott att äta, ;)
CYA LATER ALIGATOR (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0