i´m back nananananana..

Godmorgon alla pigga ;)
Idag är det Fredag och jag kan knappt fatta det, för veckan har gått så ruskigt fort.. brukar ju bli så när man har roligt, right? Är lite less på att vädret ska vara så ostabilt hela tiden, man vet inte om det ska bli regn eller inte.. Dessutom längtar jag tills vintern!! Alldeles för mycket just nu tror jag.. jag saknar fjällen, skotern, att åka snowboard osv.. Är astaggad på skoter nu när jag jag ska skoterkörkortet, okej.. jag har kört mycket tidigare också, men det är inte riktigt samma sak.. nu känns det mer "påriktigt" ;p hah!

Idag blir det stan med Frida. Slutar klockan tolv så jag far nog in direkt.
Ska försöka att inte köpa något, men gina tricot har fått in så ruskigt snygga kläder så, jag måste ju fara dit och kika lite :]


PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Lodell

men nyckelhålet, var det ngn som hade stoppat in ngt eller vad var felet? vet du det? :)



staaan med dig idag, jag tagggar <3 ses snart!

2008-08-29 @ 12:53:37
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: amy

Men cutta dig, va fin du är ! :)

2008-08-29 @ 23:07:48
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0