I´m tired..

Deckade i soffan typ det första jag gjorde när jag satte mig framför tvn, känner att min kropp är helt död efter dom här första dagarna i skolan xD Jag tror det är matten som är orsaken. Tack vare min lillebrors kompisar så vaknade jag! Dom skulle in och hämta deras guitarr till guitarhero så, då bestämde jag mig för att kliva upp.
Fick skitont i ryggen idag också, det var precis som om den bara låste sig, så.. jag ska be mamii om lite massage ikväll om jag inte väljer att gå till sängs så pass tidigt att det inte hinns med vill säga.
Eller justjaa, jag ska ju se Arn ikväll (A) Yeah ;) hon får massera mig då istället.. åh, nu blev jag ju riktigt taggad på kvällen faktiskt :]

Snackar med en kille på msn som precis som jag älskar att fiska.. åh, så länge sen det var jag fiskade ;o eller.. jag fiskade ju i vintras, men pimpla är absolut inte samma sak.. Så nu ska jag försöka tjata med mig pappa till Klimpfjäll någon helg innan säsongen är förbi :)

Peace biatches.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0