kvällN.

Ojjsan vilken kväll..
jag somnade i soffan strax efter klockan åtta.. hoppsan!!! Där var den kvällen sumpad.
Tur att jag inte börjar skolan imorgon som alla andra 92or. Tänk !! Har två dagar kvar att njuta av sommarlovet. Nu äre bara att hoppas på toppenväder :) Såg inte ut som det skulle bli någon höjjdare direkt ;) MenMen.. om inte annat ska jag iaf se till att bara njuuuta sataaaan.
Sitter och typ halvsover justnu.. väntar på Anton som ska komma förbi en stund.
Stackarn börjar ju skolan imrn så jag ska försöka göra honom på lite bättre humör :)
Mamma berättade att vi slutar skolan på en Tisdag nästa år ;o VAAA? tänkte jag.. men hallå? Hur gick det med lördagstraditionen? Jag hade faktiskt hoppats på att få sluta några dagar tidigare än alla andra skolor faktiskt.. WellWell, ska nog lägga ner det där ett tag tills det verkligen är påtal om ett till sommarlov. haha xD Men ärligt.. jag längtar faktiskt redan!! Har ju planerat att fara till Gothia med Anny och Frida, tyyyp, shoppa sataan, gå på discot osvosv.
LÄNGTAR faktiskt :]

Ahja, nu ska jag kika runt lite på apberget tills Anton kommer, och sen blir det nattinatti för min del.
Jag förstår om ni tycker det är tragiskt att JAG , som har sommarlov går och lägger mig typ, snaart.. men för det första är det inte så snart, klockan kommer hinna närma sig ett, i promise ! Och för det andra så vill jag faktiskt inte sova bort dagen imrn vad det än är för väder.. jag ska fan se till att vara pigg imrn. Såå, bye!!
Pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0