Listen to the music..

Sitter och lyssnar när syrran sjunger singstar xD lär väl få sitta och lyssna på hon hela natten i guess..
Kvällen har spenderats tillsammans med Amanda, Kaxarn, Jonzza, Purk och en massa annat folk ;p trevligttrevligt.
Kring elva drog jag och Manda hem till mig xD orkade inte vara ute och dra längre så.. det blev singstar, coola, godis och chips istället :) Känns skönt att få rå om tjejen lite nu när vi inte ses lika ofta som vi gjorde förut..
Tänkte bjuda på en bild på nyfärgen faktiskt.. håret är riktigt mörkt just nu, men det kommer garanaterat att blekas en hel del xD såå ;p jag tror den där färgen var bra.. trots att den var så mörk just nu..
Fanny tycker typ att det är svart, men det vet jag inte om jag kan hålla med om riktigt ;p




Jag måste bara få säga att jag fyndade idag på stan.. jag hade ju lovat mig själv att inte köpa något på jätte länge, men idag kunde jag verkligen inte hålla mig.. en hundring mer eller mindre borde ju inte spela så stor roll tycker man..
Så, det fick bli ett linne från Gina tricot för 49.50, en t-shirt från The store för 33kr och ett par hotpants från The store för 20kr!

Drygt 100kr för allt det där, ordinarie pris ca: 300kr, :)
ps; kolla mina tår på bilden (A)


------------------------ ♦
Näeh, nu ska jag svara på alla mina gb på apa, sen lägga in lite bilder på bilddagboken.
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0