Moppen fixad ;)

Äntligen är moppen fixad ;) Bad Ralf om hjälp nu när han ändå var här, och på 1min var den fixad :]
hah, nästan lite pinsamt att typ ingen kunde fixa den, men allt han behövde göra var att smörja in låset lite och slå på det :) Jag är iaf nöjjd :]
Jens skulle komma hit och fixa lite med moppen (A) fick faktiskt lov av pappa att trimma den lite :] men jens den lille tönten kom inte.. så, det får väl bli någon annan gång om jag inte ångrat mig tills dess.
Nu ska jag ut och tvätta min stora kärlek så jag slipper köra runt och skämmas :]

PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: zahraa

vafin! skulle du kunnna fixa en bra bloggdesign åt mig (A) kram

2008-08-24 @ 21:14:20
URL: http://zahraajami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0