more music.

Ny spellista fixad!!
Jag är en "all lyssnare", lyssnar typ på all sorts musik, men det här är nog vad jag lyssnar mest på.. så lyssna och njut gott folk (a) i hope you like it.

Jag är så himla less på att photoshop inte fungerar på vista.. har haft photoimpact ett tag nu, men det var bara gratis som 30 första dagarna och dom har snart gått ut och jag har hunnit använda programet typ en gång xD så.. det är lite deprimerande... Ännu mer deprimerande är det att tänka på hur länge jag suttit här nu, jag är en såndär nolifer.. "/ Så, jag tycker det låter som en bra idé att gå in och skaffa sig ett liv en stund :) eller vad tycker ni? :]
Kanske läsa tidningen ? xD hm.. det lät som en bra idé, men jag minns ju hur det gick igår.. ahja, det löser sig ;p
Hade faktiskt tänkt att dra till Amanda ikväll men orkade inte då jag fick veta att so you think you can dance inte slutar förns klockan halv tolv, och då sover jag inte förns seeent inatt.. och ja, jag behöver min skönhetssömn för att orka med dagarna, min kropp är helt slut överhuvudtaget så.. ;p
Ahja, nu ska jag inte sitta här och babbla mer..
Vi hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0