Music make you lose control.

Åh, min fot har somnat för typ fjärde gången idag, och varje gång den har somnat är då jag suttit framför datorn, jag tror han börjar bli less på att sitta här xD
Glömde att berätta att vi har fått våran första riktigt läxa för i år !! And guess what, musik läxa actually :]
Ni kommer skratta då ni får höra, men jag ljuger faktiskt inte. Vi fick i läxa att hålla fingret på tinningen och tänka på golf när vi ska nysa.. tydligen ska det funka xD så.. ;p våran extremt gulliga musiklärare gav oss det som förstaläxa :D thanks!
Sitter och lyssnar på Sean Paul och ångrar fortfarande att jag inte gick på hans konsert tillsammans med Emelie förra sommaren, nästa gång jag får chansen ska jag se honom.. det har jag lovat mig själv.. annars kommer jag aldrig komma över detdär.
ENJOY GUYS!! ♥ 


Sean Paul - Give it up to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0