Need money.

Shuue !!
Dagen blev inte alls som planerad.. for in till stan med Maria kring tvåtiden.
Huuh vad det regnade, shiiett.. egentligen så är det bara possitivt för min del, för då slipper jag slösa en massa pengar på att köra moppe (A) nog för att bussen kostar en hel del, men min snälla mamma hämtade oss i stan, så.. det blev rätt billigt :D I need a lot of money right now...
Fick iallafall en kalender av mamsen idag :) den kommer nog  komma väl till användning i hope :)

Dessutom så har jag börjat en nyttigare liv, ;) Från och med igår har jag börjat äta en massa frukt och grönsaker.. well done säger jag då bara :) Får se hur länge detdär kommer att funka egentligen!!

Måste bara få säga hur mycket jag tycker synd om alla som började skolan idag, jag liider med er.
På Onsdag har jag upprop iaf.. sen far vi till Norrbyskär Torsdag och kommer hem på Fredag :) Känns ändå rätt så skönt att inte skolan kommer igång förns på Måndag :) Fick veta idag att vi ska bort på "klassresa" vecka 36 också :) vilket gjorde att skolan kändes ännu mer peppt (A)
hah, xD ahja.. hade ju varit tuuusen gånger skönare att få ha sommarlov en vecka till, men i det här vädret så tycker jag nästan att det kvittar... jag menar, det enda man gör är typ att sitta vid datorn och deega, bättre att man far till skolan och lär sig ngt (A) ojj!! Nu kände jag knappt igen mig själv, sån inställning har jag nog aldrig riktigt haft till skolan tidigare. Nog för att skolan faktiskt för det mesta var rätt kul, iaf när man hade Amanda vid sin sida all the time.. I NEED YOU GIRL!..<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0