Norrbyskär

Sådärja, nu är packningen klar och jag är redo för norrbyskär :)
Alltså ni skulle ju ha sett min packning, alltså.. ojojoj, väskan är verkligen proppful, och då menar jag verkligen proppfull.. jag ljuger inte om jag säger att det inte skulle få plats ett par badkläder också, dom fick jag lov att skita i.
Hoppas bara vädret håller i sig så det inte ösregnar när vi är där.. skulle ju vara lite jobbigt !!

Oohh, nu kurrar det i magen!
Måste in och käka frukost innan jag dööööööööör av hunger.
Cya tomorrow biatches,<3


Kommentarer
Postat av: Lodell

så lite såå, <3 men jag har ju photohop nu i veckan :) hhiii :)



aaaahh, =D

2008-08-22 @ 15:56:27
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0