One more time.

Har suttit och försökt få tag på min granne typ hela morgonen.. jag känner mig handikappad när jag inte har tillgång till moppen, dessutom måste den tvättas och det tänker jag inte göra förns den är lagad, vill inte riskera att förvärra allt.
Ikväll kommer Amanda förbi, vi har planerat att fika gofika och bara ta det luugnt.. Gofikat ska dock bestå av frukt och andra nyttigheter, i promise you :)
Barnens dag sket sig idag iallfall, var bara allmänt opepp kändes det som.. så istället har jag suttit här, framför datorn och lyssnat på the voice.. Synd nog har jag inga andra kanaler än 1an, 2an, 4an och the voice här ute.. ska försöka fixa hit ett kort så fort jag får tid för de.
Dessutom måste the voice vara den mest enformiga musik kanalen man kan lyssna på ;o Dom spelar samma musik all days.. då jag jobbade på valvet och lyssnade på the voice i tre veckor så började jag nästan fundera på om dom inte spelar upp samma program i en hel vecka?
Mtv känns lite mer varierat, där tycker jag det ploppar upp lite nya saker från dag till dag :) kan bero på att jag inte ser på mtv så ofta, men jag tycker dom får med mer av allt liksom.. både skvaller, musik osv.

Känns inte som om jag har så mycket att komma med idag faktiskt.. det är söndag, jag är trött, första skoldagen imrn..
vi hörs.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Lodell

äre dedär med nyckelhålet? på moppen asså?!

2008-08-24 @ 16:46:06
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0