plektrum

Sitter och lyssnar på när Amanda försöker spela gitarr ;p hah, det låter väl lite sisådär... men det går framåt och hon kan nästan spela "du ska inte tro det bli sommar" utan stopp :p
Valde att fara hem till mig istället, så vi trotsade vädret och tog med oss alla saker som behövdes inför kvällen och gick.
Har suttit och haft lite kul med en massa bilder, spelar gitarr, sett på America`s got talent och bara rått om varandra.
Ikväll blir det förhoppningsvis halloween om vi får igång den villsäga.. Ahja, tekniska lilla jag fixar väl det på något sätt, för nu ska jag verkligen se den!! Jag blir aldrig rädd för skräckisar i vanliga fall, men alla som jag snackat med säger att den här filmen kommer skrämma vettet hur mig, vi får väl se gott folk!! :)
     
¤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¤

Fick ett plektrum av Amanda i form av ett halsbandssmycke, i`m happy kan jag lova! :)
Har redan provat spela lite på det och det funkar great!!

Nu ska jag och Amanda försöka komma igång å se på film!
kommer förhoppningsvis blogga lite ikväll också... Så, cya peoples<3
KISSES!! ;*

Kommentarer
Postat av: Maria

Halloween är fan bra ;D

2008-08-09 @ 23:01:18
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0