school.

Upprop idagdå.. var rätt kul å träffa nya klassen, kändes verkligen som en helt ny klass... och jag måste få säga att just nu saknar jag verkligen den gamla klass9, känns rätt tungt att veta att man inte ska få tillbringa dom återstående tre åren tillsammans med dom som man gått igenom typ allt med... vi var verkligen som en familj, så sammanhållen, allt !!
Ahja, bara å leva sig in i det här nu, det kommer säkert kännas bättre när man lärt känna alla i think.
Imorgon ska vi iallafall till Norrbyskär för att lära känna varandra lite bättre åså.. sover där och kommer hem på Fredag igen! :) Känns ändå rätt så skoj måste jag erkänna!!
Dessutom fick vi ett riktigt bra schema !
GLO! :)
Åandra sidan var vi värda det här med tanke på att vi inte hade det bästa schemat förra året..
Fortsätter att sluta klockan 12.10 varannan Fredag iallafall :) riktigt skööönt faktiskt. ♥




Var med Sandra och pojken hennes idag efter skolan, sen for jag hem och sku packa.. och nu sitter jag här och lyssnar på musik :) Kat Deluna faktiskt, she´s really good actually :) Har försökt hitta massa låter med henne men har än så länge bara lyckats hitta två.. ska kika runt lite om hon har några fler eller om det är några på g?
Någon som vet någooot?
Dessutom är det stencoolt att hon har samma efternamn som mig :] yeeey säger jag då bara.

Måste bara få nämna hur extremt jävla förbannad jag är på Umeå dansskola!!
INGEN DANCEHALL I ÅR?
vafaaaaaaaaan, det var det här som inte fick hända nu.. ååhh, det som typ gör mina veckor riktigt jävla värda är borta, och jag stenvägrar börja på Balettakademien.. i början tänkte jag faktiskt göra det eftersom att jag tycker Johanna är riktigt bra som danslärare, men jag ångrade mig när jag kom å tänka på dansuppvisningen i slutet av terminen. Umeå dansskola är mitt place, och så ska det förbli :] så, jag ska snacka ihop mig med Älex om vi ska gå något annat istället.. för nått skare iaf bli :)

KISSES!!


Kommentarer
Postat av: Lodell

vsg, hela bloggen din är ju asssnygg!

men ja, vi fixar det ngngång i veckan :) fast annars tycker jag att din blogg ser sjukt bra ut just nu :) hhe

2008-08-20 @ 18:38:59
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0