segt

Har legat och sett projekt runway hela dagen,<3
Måste få säga att Christian slår alla, wosh.
Just nu designar dom kläder av material dom plockat åt sig från en chokladfabrik, så jag sitter spänt och väntar på vad det blir för resultat xD
Snart har hela min familj stuckigt också.. Mamma, Pappa och Gabbe for till min gudmor och skulle käka surströmming.. var faktiskt riktigt nära på att följa med men jag känner att min kropp inte orkar.. är hur seg som helst plus att mina axlar värker. Syster lämnar mig och drar iväg med kompisar till barnens dag, får se om hon tycker det var lika tråkigt som jag :]
Kan faktiskt vara lite roligare idag med tanke på att det är öppet en timma längre.. Åså lilla jag blir kvar hemma, framför tvn och datorn i guess.. ska fixa iordning något riktigt gott och nyttigt att stoppa i magen också :)

WOOW, nu är pausen slut.. i´ll be back guys,<3
KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0