She´s hot!!

Har alldeles precis satt i färgen i Fannys hår, hon köpte en brun färg med röda slingor :) så, nu ska jag sitta här i 25min och vänta på att den ska sätta sig i håret på henne. Sen ska jag in och hjälpa henne å skölja håret och sen blir det slingtime ;) Hon ska bara ha tunna slingor eftersom hon inte vill få fram sitt röda hår så mkt. 
Jag köpte Lóréals mörkbruna färg men jag ska nog vänta någon vecka eller så innan jag färgar eftersom att mitt hår har så lätt för att blekas av Solen.. Åandra sidan är färgen jag köpte riktigt mörk faktiskt, men jag vill ha tillbaka min knallbruna färg som jag hade i våras. <<<<<<<<<<<<<<<<<

Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder på Fanny så ni ska få se hennes förändring när det gäller hårfärg :) Håll utkik !!
i´ll be back soon :]

PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0