shoppiiiiing!!

Drog stan idag med mammsen, ush så det regnade meeen vi did it :)
Gjorde faktiskt inte av med ett enda öre idag trots att jag köpte både det ena och det andra.
Fixade en ny handväska åt lillasyster, ett draperi till min dörr och ett par nya jeans. Det var egentligen meningen att jag och Fanny skulle dela på jeansen, men dom satt för hårt runt hennes midja tyckte hon, så jag ska få töja ut dom, sen får vi väl se om hon kommer i dom eller inte.
Träffade Nanny och Sara på stan idag också.. ändå sjukt så man saknat dom. Menmen, vi har tre skolår kvar att se framemot !! :)



WellWell, nu tjatar dom på att jag ska in å äta :)
Skriver mer sen, Puss guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0