ShoppingShoppingShopping.

ååh, gjort av med 600kr idag.. jag som lovat mig själv att inte köpa något mer på ett tag nu.. Och fastän jag inte ens hade börsen med mig äre ju klart att jag fixar fram pengar på nått annat sätt..
Drog till stan med Maria och träffade Linn&Cicci , :)
Träffade Alex Prowse som stolt visade upp hennes nya jacka som hon köpt ;o Den jääveeeln hade köpt en precis likadan jacka som jag letat efter i fem månader och som vi båda hade tittat ut på internet.. och jag som just köpt en skinnjacka, well done :) Ahja, drog iaf till Carlings för att kolla om det fanns några kvar, And yes, it did! Köpte dock inte samma modell, men en liknande för 499kr.
Hittade ett linne på H&M för 49.50kr och ett hårspänne för 19.50kr.
Frånochmed nu har jag lovat mig själv att inte shoppa en massa onödigt shiiet på åtminstone två månader. PEACE!!


KISSES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0