Skön musik!

Sitter med bärbara datorn i sängen och lyssnar på så gaalet skön musik att jag nästan somnar.
Har suttit och plingat lite på gitarren ikväll och sen bara tagit det luugnt, känns som man behöver såna kvällar lite då och då.. Fick reda på att Linus den jäveln har varit i Umeå utan att säga till mig ;o , tur för honom att han far hem imorgon för annars hade jag nog kommit och våldgästat honom.
Blir nog inget Sollefteå för mig faktiskt.. känns som jag behöver vara hemma nu dom sista dagarna på sommarlovet.. ska verkligen ta vara på dom här dagarna och vila ut mig ordentligt tills skolan börjar... försöker trötta ut sommarlovet lite så jag ska bli mer possitiv åt att börja skolan(a).
Tur för mig att jag ska gå kvar på Waldorf, inte för att det är så mycket att skryta med.. men vi börjar faktiskt den 20:nde thaha, det finns faktiskt fördelar gott folk, plus att jag verkligen stormtrivs på skolan.

Nu ska jag inte sitta här och pladdra på mer.. funderar på att lägga ifrån mig datorn och sitta och smsa lite istället.
Den där telefonen får inte vara länge utan mig kan jag lova!!

Godnatt<3
KISSES!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Åh, tack för tipset! det där ska jag checka

2008-08-11 @ 13:22:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: Nu är det hemma!

Men jag fattar dock ingenting, några tips?

2008-08-11 @ 15:42:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0