Slitet..

Sitter å funderar på om jag kanske inte borde börja göra en ny header..
Hjälpte just syrran med hennes,.. faktiskt riktigt nöjd om jag ska va ärligt.. blev så less på photoshop att jag bestämde mig för att göra den på paint istället, hah ;) men kan man med hur paint fungerar så blir det faktiskt bättre än vad man tror.
Kika in hos www.fluna.blogg.se så får du se resultatet.


Fikat hos Frida var bara sååå mycket mys. Fick träffa Alex, Hylander och Anton som jag inte träffat på länge också.
<<  Take a look mina kära vänner.





Tänkte bjuda på den här låten idag faktiskt..
sjuukt sönderlyssnad låt för mina öron..
blir väl så om man lyssnat på den minst fyra gånger varje dag i tre veckor..
Tack valvet.


NO AIR [MUSIC VIDEO] by Jordin Sparks ft. Chris Brown

 KYSSAR!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Tack så mycket, just dendär har jag köpt på Ur&penn, brevid burmans musik typ.. ne, du har rätt! finns inte mycket alls, är glad att jag hittat två. då jag var i stockholm hittade jag dessvärre en del, synd bara att pengarna inte räckte till det,också:)

2008-08-05 @ 22:34:03
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: linnea

hehe härligt :) no air, härlig låt!!!!!

2008-08-05 @ 23:28:16
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0