Söndag..

Vaknade klockan tio idag för att jag skulle hinna umgås lite med mormor och morfar innan dom for hem.. Hann packa lite också faktiskt.
Huvva vilket väder, solen skiner.. det är ju ett plus men det är sviiinkallt ju.. Mamma och mormor fick sig ett gott skratt då jag satte på mig långkalsongerna imorse xD
Kvällen igår var riktigt mysig iallfall :) Såg film tillsammans med Frida och Andreas hemma hos Frida.. Såg halloween och supersugen.. Vi hade laddat på med en massa chips, dricka och toblerone och nästan allt var kvar då vi lämnade lägenheten :)
Har just suttit och kollat i en katalog med massa kläder som vi ska beställa xD Hittade en skitsnygg kofta som jag funderar på att köpa, får se hur det blir med den saken.



Nu ringde precis Amanda och sa att hon är redo på att fara och städa<3
CYA Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0