soon...

Heeej guys!!
Det första jag kom att tänka på idag var skolan, xD alltså uuussh.. jag vill inte börja gymnasiet. Kommer bli en hel del mer plugg, drygare lektioner men det jag hatar mest av allt är jag inte får gå med Amanda. Den där tjejen lyser verkligen upp min dag.. Det känns som att det finns många som bara suuger energi ur en, så jag får se hur det här kommer gå nu. Det finns ju dock några "normala" kvar.
Sitter med mina duntofflor och stora tröjja vid pappas dator, var så lat att jag inte orkade sätta på min när pappas ändå var igång, dessutom är jag barnvakt så det vore väl inte så snällt mot Gabriel om jag gick ut och satte mig i mitt rum, xD

Nu ska jag ner och städa lite med nedervåningen så pappa blir nöjd :)
Han och mamma klagar alltid på att jag och Fanny gör för lite hemma, men det ska det bli ändring på :)

CYA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0