the life goes on.

Vaknade klockan tio imorse av att syrran satte sig vid datorn, hur orkar hon gå upp så tidigt varje morgon trots att hon somnar kring två ;o Jag var iaf helt död men kunde inte somna om eftersom hon lyssnade på en massa skitmusik...
Ringde och snacka lite med Helena i telefonen en stund också, och nu sitter jag här. Blir nog stan med Frida kring tvåtiden idag i think.. ska kolla på ett par mörka tajta jeans :) Hittade faktiskt ett par igår, men lat som jag är orkade jag inte prova dom (a).

Tänkte bjuda på lite flumbilder som jag och Fanny tog i min
cam för en stund sen, observera att vi både är nyvakna och extremt skabb.


The best i have<3

KISSES!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0