Tisdagkväll,

Såg alldeles precis färdigt Arn tillsammans med mamma och pappa, heltgalet så bra film.. en av dom bättre filmerna på länge faktiskt :) I Fredags kom den andra filmen ut på bio så jag hoppas på att få gå och se den tillsammans med mamma eller pappa någon dag under veckan eller så. ♥


Jag rekomenderar den här filmen starkt till alla som inte har sett den!!


Nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå till sängs hade jag tänkt :)
Jag har faktiskt blivit riktigt bra på att gå å lägga mig i tid till skillnad från förra året !!
Ska jag vara ärligt så ser jag faktiskt framemot skoldagen imorgon, jag vet inte vad som har hänt med mig.. men just nu älskar jag verkligen skolan.

Godnatt,<3



Kommentarer
Postat av: Linnea

frågestund!!! något du undrar,fråga:):)

2008-08-26 @ 22:56:19
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: zahraa

bara vi e online sammatid! haha (: ja e mest inne på helgerna faksitkt .

2008-08-27 @ 07:40:02
URL: http://zahraajami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0