tooodiloeh! :)

Yes, i´m back ;)
Sitter och lyssnar på Rihanna just nu, alltså hon är verkligen bra.. men om man lyssnat på henne länge så märker man hur otrolig skrikig och grinig röst hon har..  Man lessnar verkligen på henne efter ett tag, så.. en låt om dagen får räcka :]
Sov hos Älex i natt, var ju på What - A - Festival igår.. var väl heltokey.. tror det hade varit värdare om man badade.
Iaf så var det skoj att träffa lite människor :) Kring elvatiden var vi så less att vi drog hem till Älex och fikade gofikat, sen blev klockan så mycket och jag så trött att jag inte orkade fara hem, så vi la oss och sov i källaren med kläderna och allt, hah xD
Vaknade kring 9tiden och gick ut å la oss å solade.  xD
Jag solade tom innomhus (A) haha xD det är inte många som har gjort det kan jag lova :)
Sen började Älex må dåligt och jag kände att klockan började bli mycket.. så jag kilade hem, tog en dusch och bara chillade... <3
Får se vad som blir av kvällen egentligen.
Just nu känner jag bara för att sitta hemma och dega.

Lägger in nån bild sen från igårkväll. :)
Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: linnea

hej sötnos, gå in och rösta på mig på : tmp=9390eb8fc59d19806c6eda916b1f178522dfa129" rel="nofollow">http://amsaan.blogg.se/2008/august/sista-rosten-avgor.html?tmp=9390eb8fc59d19806c6eda916b1f178522dfa129

2008-08-17 @ 16:29:34
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0