Uppdatering!

Hej guys!
Bloggen är under uppdatering, och från och med idag ska jag försöka blogga så ofta jag kan! 
I promise!

Var på stan idag med Frida och Fanny :) Shoppade lite småsaker nu när jag fått min lön :)
 
3 Armband från Ur&Penn 20kr, ordinarie 25kr/st
1 Armband från Ur&Penn 20kr, ordinarie 49.50kr
Svart liten väska från Ur&Penn 20kr, ordinarie 129kr
Örhängen från Ur&Penn 25kr, ordinarie 79kr
Halsband från Ur&Penn 30kr, ordinarie 79kr
Sjal Från Accent 64,50kr, ordinarie 199kr
Solglasögon från H&M 79.50kr
Jacka från H&M 498kr
Fodrad Jacka
från MQ, 349kr, ordinarie 698kr (tror jag ska lämna tillbaka den)

WellWell, det där var väl allt jag hade å bjuda på idag!
Imorgon fyller Frida 16år, så då drar jag till Heldlunda och käkar tårta (A)

Kisses!

Kommentarer
Postat av: linnea

jo,sjukt. jaha ajrå, fast kan ändå hålla med... spelade sönder den låten, hörde den för mkt bara.. men den är ändå skön då man inte hört den på "länge" :)

2008-08-05 @ 23:37:47
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: RODOLFO

STORA BOKSTAEVER SAO ALA KAN LAESA-----



INTE I DET HAER BLOGG HITTAR DU NAMNET RODOLFO



FARFAR TILL HANNA F. PAMPAS I ARGENTINA. BOR INOM PUMAS OMRAODE--SE DEM VANDRA VARJE DAG INFOR MIN STUGA--- ETT MEDDELANDET TILL FRIDA. BAESTIS TILL HANNA-- INTE SKRIVER HON OM RODOLFO HELLER. FRIDA BLEV MITT LOTSAS BARNBARN-- KRAM TILL ALLA

RODOLFO --- F ARGENTINA

07 AUG. 2008

2008-08-08 @ 03:27:43
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0